بارش برف و باران از امشب، هوای بهاری از یكشنبه
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

از امشب در دامنه های البرز و تهران ابرناكی و بارش پراكنده برف وباران پیش بینی می شود كه در این مدت بارش در ارتفاعات زاگرس مركزی ازشدت بیشتری برخورداراست/ در روزهای یكشنبه و دوشنبه دمای هوا در نیمه شمالی كشور افزایش دارد.

سازمان هواشناسی اعلام كرد: از امشب در دامنه های البرز و تهران ابرناكی و بارش پراكنده برف وباران پیش بینی می شود كه در این مدت بارش درارتفاعات زاگرس مركزی ازشدت بیشتری برخوردار است

به گزارش خبرگزاری ایلنا، براساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲۴ساعت آینده سواحل شرقی دریای مازندران وبرخی مناطق شمال شرق كشوربارش پراكنده دارد كه به تدریج از مقدار ابرها دراین نواحی كاسته می شود.

این گزارش حاكی از آن است كه با ورود سامانه بارشی دیگری به نوارغربی كشوردرشمال غرب،غرب، برخی مناطق جنوب غرب ودامنه های زاگرس مركزی و جنوبی زاگرس و به تدریج درشب دامنه های البرز و تهران ابرناكی وبارش پراكنده برف و باران پیش بینی می شود كه در این مدت بارش درارتفاعات زاگرس مركزی از شدت بیشتری برخوردارند.

این سامانه بعدازظهر روز شنبه درنواحی مركزی، برخی مناطق جنوب و شرق كشور فعال بوده و اوایل وقت روز یكشنبه از مرزهای شرقی كشورخارج می شود.

در روزهای یكشنبه ودوشنبه دمای هوا درنیمه شمالی كشورافزایش دارد كه افزایش دما درسواحل شمالی كشورمحسوس است، همچنین در دو روز آینده خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

خبرگزارى ايلنا

(www.ilna.ir)


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی